................................

Thursday, April 3, 2008

my lovely date with my boo



my lovely date with my boo
emm... wkt mula2 knl dlu biase je..ktorg kwn.. boo curi no fon kat pjbt warden.. hahaha semangat..boo col satu mlm 2,tanpa identti yg aku knl..pastu dia kata nk kwn,aku xkisah pun berkawan.dia mula nampak aku wkt we all sama2 g kem pengawas asrama wkt awl thun 2004. wkt 2 we all f5 sek yg sama. tp dlm ms yg sama we all lain kos wkt sek dlu, so jrg terserempak pun kt sek.. selalu balas2 surat kt sek. lama gak ktorg kwn,bru aku serius dgn dia. dekat 7bulan jgk la bru aku n boo jd rapat.dia pandai amik ati hahaha tambah2 ktorg masing2 xpnah ada someone special b4 ni.so,aku pun makin ari makin suka kat dia.. dia pun ari2 baik dgn aku. layan aku lbh dr kwn. we all pun start couple wkt pertengahan f5. tp mmg akui la byk gak perkara yg memenatkan ktorg tempuhi sama2.. ada je konflik yg kdg2 bkn dr silap ktorg sendiri..adat la kn..tp sepanjang hubungan, mmg boo yg berusaha keras.. aku ni dah la cpt mrajuk n sgt sensitif so, boo la teruk tp mcm mana pun aku plg syg dia..dia..n dia..i miss u boo..-ur baby-

No comments: