................................

Wednesday, September 17, 2008

aku benci mereka



Dalam hidup ni, ada perkara yang kita boleh sabar, ada yg kita sabar tapi hilang sbr jugak kdg2 tu kan..actually semua perkara kita boleh bwk bersabar sebenarnye, tapi kadang2, hangin jugak kan..

actually topik kali ni is about mereka-mereka yang berbangsa bangladesh, nepal and some of iran people..waduh mmg menguji kesabaran kejantanan aku..bau dorg ni ya maulana ya habibi..mmg aku rasa terseksa btul kalo dok sebelah dorg..yg mslhnye, bkn aku yg duduk kat dorg..dorg yg duduk kat aku haha
bau mls nak cite ar bau mcm mane..

mmg hilang sbr jgk aku..lazimnye ini berlaku masa solat kat surau seri kembangan tu..mmg mat bangla ramai kat area rumah aku tu..time maghrib waktu nak berbuka tu, mmg geng2 dorg je ramai..yg buat aku hangin, amik makanan mak aih giler pig bnyk!mkn abis tak pe tp mkn tak abis! dah tu org melayu kita ni yg dtg lmbt, berbuka mkn kuih je pun ade, yang amik makanan dpt sesenduk je pun ade..alahai ciput je..yg mat bangla ni, buang mkn yg tak abis..


dah tu, kalo solat, ikut suke ati mak bpk nenek moyang dorg nak solat mcm mane..tergaru sane sini..korek idong pastu kesat kat kain dorg..mcm celaka!
mmg ar dorg seagama ngn kita..Islam..tapi sbb bangsa dorg yang berperangai mcm tu, aku jd benci..bau tengiknye, pengotornye, tamaknye, mmg buat aku tak selesa nak solat kat situ..t

p ape nak buat???nak halau dorg??nak sembur spray kt dorg??spray ridsect ar aku spray, jgn hrp nk spray perfume haha


By: BOO

No comments: