................................

Tuesday, September 23, 2008

Menu Semalam

Kalo nak bercerita tentang menu berbuka tiap-tiap hari penat jugak la kan haha so dengan bijak laksmananya, aku sekadar nak berkongsi dengan korang, menu aku berbuka di surau Al-Munir, Seri Kembangan semalam hehe sedap jugak. jeng jeng jeng!

Semalam aku makan En. Mee Kari!! yippa andre andre haha dan juga tarra!!

Y.B. Dato' Tembikai haha tapi actually, aku tak lah makan sebanyak tu hehe dan turut serta ialah...

Tan Sri Donat kuang3! dia ni setia siot..selalu ade ketika tibe waktu berbuka..setia, punctual, sedap, bulat, bergula dan belubang, itulah dia haha


Dan yang turut serta berjasa, segelas rezeki yang bernama Jus Oren=) wah tak sabar nak berbuka hari ni hehe=) Kalo ade Baby, aku bawat dia berbuka kat tempat2 best..Pegi bazar sama2..wah doakan aku murah rezeki ya wahai pembaca-pembaca sekalian, agar dpt aku sebuah peluang untuk berbuka dengan Baby tercinta=)

By: BOO

No comments: