................................

Thursday, September 25, 2008

Span Kuning Berseluar Petak

Hey mari kita tengok ape yg BOO suka tonton! tarra!!!...

It's Spongebob Squarepants!wah best tau katun ni..aku suka even ade yg ckp mcm budak-budak haha hey you guys..tv merupakan satu hiburan kan???so...Spongebob memang menghiburkan aku=) tau kenapa aku suka??sebab....

Dia selalu ceria, hepi de lucky yang warna-warni..buat aku dan para penonton turut rasa hepi!

ada kala juga dia bersedih ..

Dia ada ramai kawan-kawan yang kelakar!buat aku terkenangkan kawan-kawan aku yang kadang kala juga turut kerakar hahahahaha!!=D

Cerita ini juga memaparkan keevilan..kejahatan dan kegelapan yang selalu menganggu penduduk BIKINI BOTTOM wargh!

Dan ianya juga merupakan sebuah katun yang penuh dengan aksi-aksi hebat yang mendebarkan jantung setiap penonton yang menonton aksi yang ditayangkan unuk ditonton!

Katun yang penuh dengan pengembaraan yang hebat dan penuh dengan pertanyaan dan penunjuk serta papan tanda!

SuperHero penyelamat dunia yang hebat!!

Dan jalan cerita yang penuh misteri yang mendebarkan yang menggugat emosi penakut, gemuruh, gentar, dan toooot anda..

Jadi, jgn lupa..setiap hari, 5.00 pm, di TV9..

By: BOO

No comments: