................................

Monday, September 15, 2008

Rugi je...


hadui..smlm aku pegi hentian pudu..actually bkn nak beli tiket tapi nak jual tiket..


aku bkn la ulat tiket or ulat gonggok or even ulat bulu erk haha i just bought the ticket few weeks ago..tiket 29hb ni, kul 4p.m. ke kuala kangsar..nak blk raya la katakan..


usually ayhnda & the lovely bonda akn blk kampung (teluk intan) hari sebelum raya.cth esok raya, ptg ni baru blk.


tapi jeng jeng jeng!!! kali ni dorg blk kampung awal ar..1Oct raya kan..26Sept dah blk..actually sbb bonda and ayahnda nak pegi Kelantan 27hb tu..26, hantar adik2 aku ke kampung dulu, 27 pegi Kelantan amik adik ayahnda..kat hospital usm kelantan..dia skt..cancer...well kita ni, Allah nak bg sakit tu, kejab je..aku btl2 tak sngka..adik ayahnda tu is Pak Dee..Rosdi Muhammad..kepada pembaca, doakanlah beliau cpt sembuh..ank2 masih kecil..ank 4org..plg kecil tak smpai setahun..


em ha berbalik pada citer tiket, aku nak jual blk kat kaunter Transnasional tu, dia byr blk halfprice je..kalo nak full, dtg blk 29hb, jual masa tu..ah kalo nak tgu 29hb baik aku naik je buz tu..actually 27hb aku blk kmpung ngn adik ayahnda..Maknjang yg duduk kat sentul..


then aku mintak tlg akak kat kaunter tu jualkan kalo ade sape2 nak beli kan..dia ckp ok je..tinggalkan tiket kat situ..so aku pun merayap la..ke Petaling Street, ke sana sinun..haha hum lame gak ar..

and lastly, aku pun giveup, aku jual je halfprice..hum mcm tak berbaloi..rugi je..

eh, bapak tak best post aku kali ni haha apasal erk??aku bgn lewat tadi kot..so blur2 ke aku ni???

By: BOO

No comments: