................................

Wednesday, September 10, 2008

pemberian mereka







firstly,nak ucap 'selamat pok' to REEF yg sudi bg sweet adiah ni kat saya n my boo..

mmg terkejut jgk tau huhuhu cuz dia just kwn kpd ex-rumate saya tapi bagi jgk kat saya..


thank u! thank u! i sayang u lebih la..nanti bagi la lagi...(manusia tak pnah cukup2 kn?hahahha


mcm saya ni ada ke patut mintak lagi) ape-ape pun TQ a lot to u..








wah saya rasa teruja dapat 2 adiah dlm minggu yg mulia ni... kat atas ni award yg saya dpt even


tak menang ape2 mybe menang as ex-rumate terbaik kot. hehehe thanks to DAYANA sebab



bagi award yg boleh di simpan sampai bila-bila.awk byk buat saya ketawa waktu kita dok sebilik



dulu..byk tragedi buah apel yg xdpt lupa cthnya ubat nyamuk(tentang aku n dia hahahah)


APE-APE PUN TAHNKS TO BOTH OF U!

p/s: macam ni kita pun kena bagi present kat mereka boo...







No comments: