................................

Friday, February 20, 2009

di tag incik rimza~boo i'm so ******** with u now~


1-i'am..in KerinDuaN witH mY boo..sila dtg penang mlawat b :)


(sangat merindui kamoo boo)


2-I really want to go to...HAWAII of yes..suka tgk permandangan kat sane : sila sponsor~


(tempat ni menggambarkan sesuatu yg nyaman~rasanyer sume org nk pegi kalo FrEE)

3-My favorite place...bilik yg suci lg murni dan ada katil bertilam yg empuk~nyaman+tenang :)

(rasa tenang n bahagia bila di tempat suci begini~uiks)

4-My favorite thing...my handphone~kalo takde mati kekosongan lah jwpnyer~


(kalo handphone saya xde, saya boleh kering kbosanan rindu mak=abah heh :) )

5-My favorite drink... air SOYA huish selera minum sampai xnampak mak mertua~

(air ni boleh memantapkan badan di samping ianya memberi khasiat cewah~dah suka dah ar!)

6-My favorite food... AYAM~antaranyer Chicken ChoP walahhh +_+


(ni makanan yg aku suka yakni ~ AYAM boleh berkokok ckit~kokokokokokokkkk!!!!)

7-My favorite colour...colorful wakakaka CERIA hidup~rasa lengkap 12 color LUNA


(warna ni menceriakan hidup aku~tapi kawen tak la mcm ni dah rupa apa pulok kn..)

8-I live in... Kuala Kangsar~the RoyaL toWn Yg sEmpot2 puish!



(kuala kangsar dah jadi tempat remaja aku dah~dulu dok Kl hijrah ke KK)


9-I was born in... HBKL = Hospital besar kuala LumpuR

(hah..cni ar aku lahir tp xtau ar blok ni ke hape kan..tny mak aku jwpn tepat~)

10-My school/college... USM = Universiti Sains Malaysia = ApeX



(aku wat dgree of communication kat cni~bakal hbis tahun depan oyee!!!!kak dayana org nak abis blaja dah!!!!!!!!)

11-My favorite story... fullhousE


(cite ni actually wkt aku nk tgk mmg payah nk cari~tu yg tempek cite ni tuh~)

12-My hobby...blogging2~lalalala


(sejak bila hobby aku ni tercipta?sejak aku buat blog ni hahaha hobi lama aku~menari)


13-I wish.. we [me&my boo] in love forever n ever~

(hope cinta kami berkekalan bukan takat dunia malah akhirat ye boo..)

mahu tag : nah~hambik kamoo berdua~

asna
ladymilk

p/s : penatnyer buat tag ini~giliran kamoo berdua bersusah payah

No comments: