................................

Tuesday, February 10, 2009

WAAAAARRRGHHH!!!

mengalami sedikit ketekanan in terms of pengjiwaan sekarang ni but still in good controls..bad mud sikit cuz bnyk keje..bnyk problems..and baru2 tadi, dtg lg mslh..hergh...

ade la org tu aku col dia..ade urusan ckit nk mintak tlg dia uruskan cuz tu mmg keje dia..dah ar nak col pyh gile nak dpt..dia agkt then letak..mmg kuali ar kn wat mcm tu cuz mls wat keje..kerajaan punye office mmg mcm ni..then ble dah dpt col, bincang punye bincang, dia suh fax resit..ade la resit ape tak yah tau ar kan..then aku pun bergegas la fax nk cepat setel mslah sementra aku kat pekan..kt umah takde mesin fax, so kne la fax kat luar..

then ble dah fax, col lg tak agkt2..dr kul 11am smpai aku dah solat Zohor tak agkt2..sekali dia agkt aku tnye dah dpt blum yg aku fax td, dia ckp dah ade org amik, dia tnye aku blk mslah aku, aku bgtau then bru dia ckp, 'Eh kalo mslah tu bkn fax kt sini' ah sudah..td dia suh fax kt situ!dh ar aku kat umah dah.aku suh dia fax blk kt tmpt yg sepatutnya..baru hegeh2 nk cr blk resit aku fax tu...selamber tikus je dia......hangin aku..then ade lg mslh lain..hey mls cite la..

pendek kata almost Government Officer mcm cilanok!tenuk!@#$%^&

Baby....tensionnya..hanya baby je tau n phm mslh aku....


By: BOO

No comments: