................................

Friday, February 20, 2009

test YG sengaL ITU~

muka bahagia dah jawab TEST tuh~
Arini aku ada TEST yg sangat SENGAL..tentang politik..media..hegemoni...wah sgt la haruk-pikuk nak jwb..ada ke lecturer tanya tentang HINDRAF??memang mati terkangkang lah aku kat dalam dewan tu kan (muka tak puas hati) pastu tanya tentang protes PEGUAM2 dulu..apa lagi, jawapan nya ikut ideologi aku sendirilah kan~wink! memang bukan aku sorang jer terkangkang dalam dewan tuh,kengkawan aku yg lain pon same jer hahahaha actually ktorg tak rasa pon soklan macam tu dia nak kuarkan sekali hah amik korang~mati katak depan dia..dia plak (lecturer) boleh gelak-gelak dengan muka bangga sebab mesti dia serunuk kami tak dapat jwb question dia wah~dia and adik ipar dia (lecturer kami gak) sama jer bagi soklan susah yg hamat~macam mana pon kami dah selamat anta kertas soklan yg mcm taik tuh huhuhu
BABY BOO sign out~

No comments: