................................

Saturday, February 28, 2009

kICK OF GREEN GENERATION CAMPAIGN

yg wanted ni lah roomate aku sakit2 pon semangat..


muka kepenatan : bro blakang ni je xpkai ijau okehh dorg mengong kot xsahut kempen btoi!


Ni la budak2 yg gelar diri mereka NEMGRAD >>tgh koir lagu alam sekitar ciptaan sendiri



Hari ni aku bangun seawal jam 5pagi lagi. Bukan suka-suka or bukan saje2 yek..actually, aku and kawan-kawan join aktiviti hari ini, and disebabkan kami jadi urusetia nak uruskan ECO RACE (explore race) dalam aktiviti kempen tersebut, so kami kena lah bangun awal prepair for tempat, segala macam lah kami kena sedia. Ok..korang mesti xtau kempen ni untuk apa kan..Sebenarnya kempen ni di kendalikan oleh budak2 komunikasi tahun akhir as dorang punye final year project yang mengenalkan diri mereka sebagai budak2 NEMGRAD stand for new mellinium graduation. so, aku n kwn2 aku kat cni menempel sebagai sukarela je nak bantu dorang. Secara keseluruhannya mmg best~kempen "kick off green generation" ni mmg menyahut seranan kampus sejahtera kami (USM) bertujuan menggalakkan student lebih mengenali dan mencintai alam sekitar.So, untuk berkempen,kami di minta hadir memakai baju ijau semua..wah dah macam pokok2 je aku feel..aku pon pkai gak hek3 :) menyahut kempen lah katakan..

Di sebabkan aku handle explore race, so memang start awal lah kan..seawal 7pagi peserta dah di lepaskan untuk mengexplore race kan diri mereka hihihi aku jaga check point Q&A (question n answer) ramai peserta join termasuk IPTA n IPTS lain gak and paling aku terkejut waktu tgh tgu peserta tu tetibe ada pompuan ni jerit kat aku "hai guys..." sekali tgk2 Farah Fauzana DJ Hot.fm maa..apekejadah dia pagi2 dtg USM kn??rupanya dia pon join gak that aktiviti as tetamu jmputan sebab dia dlu ex-student our lecturer waktu kat UiTm dlu..ooo..aku pon ajukan lah soklan kat dia tapi yang tak acinya dia main intai jawapan~Farah!!!!!!!!padan muka u kalah huhuhu spe suruh main tipu mmg tak barakah heh (",)

After dah setel handle aktiviti tu around sejam lbh, kami gi ke tapak konvo untuk tgk aktiviti2 lain..memang pandai gak budak-budak NEMGRAD handle aktiviti tuh cuz happening gak and Farah Fauzana as the pengacara.

ok, buat pngetahuan semua aktiviti plg aku suka ialah LUCKY DRAW semangat2 aku beria sekali taik LUCKY DRAW pon aku tak dapat sesungguhnya aku memang tak bertuah tapi xpe boo kata nk bg hadiah cabutan plg ter'bertuah'..aku tgu n tuntut nti heh3
memang penat arini tapi berbaloi at least sabtu aku di pnuhi aktiviti sosial yg berfaedah and menarik dlm masa yang sama aku dpt pngalaman and kgembiraan huish..
muka aku n fiza yg sadis cuz xmng LUCKY DRAW

korang mesti nak tgk gambar yg aku snap kan??ijau..ijau..huhuhu nti aku upload cuz today internet lembab susu ayam ckit..so agak sempot2 untuk aku upload pic tadi yg berguni-guni aku snap cuz aku ni gle gambar :) >>aku dah upload nih~


p/s: u all..i dpt goodie beg tau huhuhu sponsor best gak menarik n syok woooooo..


BY:BABY

No comments: