................................

Thursday, February 19, 2009

tentang aku~intai skit

Tujuan aku coretkan post ni saje nk bagi korang kenal aku skit hikhik antara perkara tentang aku or habit yg aku miliki ialah :
  • aku tak suka sapu sampah or apa2 yg mgunakan penyapu ~ sebab aku beranggapan pnyapu tu sial
  • suka basuh kain jer tapi jemur tak suka**tak tau nape ni terjadi~ rasa nak baling je kain tu lpas basuh :)
  • suka buat keje last minute~mmg tak dpt elak nih +_+
  • boros! ni mmg benar lagi tepat (menda tak penting pon aku angkut gak)
  • lecturer english aku kata, aku ni punyai high confident~wah kesahihan tak pasti*
  • aku lebih prefer minuman panas then sejuk sampai kwn aku kata cam org tua~stereotaip btl!
  • ha ni agk pelik..aku susah nk bgn pagi n paling heran, mata aku akn lebam keliling lpas bgn tdo~knp eh?
  • aku ni byk ckp and suka berckp, so aku xsuka exam sebab sume kena diam (xleh ckp,agk kejang mulut diam)
  • aku xleh bau kuih raya b4 masak tuh..nti aku muntah kemualan~tentang aku lagi+++
  • kulit aku sgt sensitif dgn gigitan serangga especially nyamuk~
  • suka pikir-pikir menda buruk walhal menda tu tak btl pon..hah?cth? ok2 cthnya aku dah kawen pastu pregnant, mak mertua aku dera la ape la hihihi buruk kn? imagine tak beragak~
  • lagi tentang aku~tak pernah bercinta b4 bercinta dgn myboo ni :) kira 1st love ar tuh..
  • ank kdua dari 7beradik tapi abg sulong dah meninggal dunia masa aku form 4
  • aku ni jenis tak pndai and tak suka pujuk org huh! xcaye?lantak korang ler~
  • suka sgt membuang masa..dah besar pjg pon tak sedar2 lg masa itu emas..
  • suka menari~penah wakil sekolah menari wktu pmbukaan SUKOM 98
  • aku suka sesuatu yg warna-warni rasa alive~
  • tak pandai menipu~org dpt detect aku mnipu~kelemahan aku huish~
  • aku ni kalo buat kputusan selalu drastik aje tp tak tetap pndirian mean aku punye kputusan berubah2 kdg2 60kali tukar2
  • merajuk dlm diam especially dgn boo ye~kpd boo..dgr rintihan ini..

    Hugs Myspace Comments

BY BABY BOO

No comments: