................................

Friday, March 11, 2011

8days.

Salam semua :)

Alhamdulillah....

tajuk entry agak suspens..w/pun xla suspen mana...juz nak count hari-hari manis utk seorang gadis ^_^


yeah...8days! 8days to go utk bergelar tunangan org.Tunangan Incik Luqman kita ye~ perasaan? biase je just ada jgk pikir mcm2 antaranya risau persiapan kat kampung...

aku akan pulang sehari sebelum tarikh tersebut...yang bertungkus lumus adalah mak dan abah di kampung! (oke plg bz adalah emak) abah tak :)

Majlis Pertunangan actualy xla seserabut mana juz simple je :) majlis utk keluarga sana dengan keluarga sini bersuai kenal dan menetapkan tarikh2 keramat. Itu sahaja.

Tetapi harus ada juga persiapan.
Persiapan biase-biase je ala kadar. Buat majlis kecil kecilan sahaja.. yg paling penting ikatan itu...adat..merisik sudah kini masanya untuk pertunangan pula. Hope segalanya berjalan lancar.AMin..

Doakan semoga segalanya lancar ye guys.......lepas settle tunang kita pikir lain pulak yek...Marina jgn nak mengelabah sgt..Biase2 sudah!


gambar cincin merisik

6 comments:

shada said...

cograts...
selamat menjdi tunangan org ek :)

BABYBOO said...

Thanks kak shada!!!!!!!!!! ^_^

awek kampong yg baru ader blog said...

waaaa da nak tunang ye kakak!!
congratssss :)

ita citot said...

tahniah2! selamat join da darah manis club! ;)
and bersedia lah menempuh dugaan mendatang yek. ayoh tempurrrrr!! hehehehee

BABYBOO said...

naein : hahahahahaha thanks dear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ita : ^_^ join the club! :)

Zariza said...

congrats...selamat bergelar tunangan org..:)