................................

Monday, March 28, 2011

Hari Cuti Ber'OT'

Huuaaaarrgghh....hari cuti aku semestinya lain dari hari cuti korg semua..pergh..aku pnt le hari cuti..bukan time utk rht..bkn time g holiday jenjalan ke hape han..han..ha..kali ni...sabtu ahad keje pg 8.o0 fagi huntill 10 at the o'clock you know..pergh..smpai malam...pergh...dasyat..knp?
DEMI SATU MATLAMAT ---> Getting married
hahaha yela..korg tgklah sticker yg Baby aku buat..ha..berapa hari lagi?tara!!! sesungguhnya hari tersebut perlu sedikit perbelanjaan yg besar (ate apekemendenye 'sidikit'?) dari pelbagai sudut keperluan dari segi persiapan dan sebagainya..almaklumlah..bigday hehehe
So, sabtu ahad aku buat overtime kat unit kecemasan hospital slim ni..sape yg nakal nk aku bz, ha silalah bersakit2 dahulu, dtg sini kemudian huahuahua tp aku doakan korg yg dok area sini sihat walafiat..kalo nk sakit, tgu hari bekerja cuz aku xde kat sini..bior deme koje kt sini ni yg bz ngeh3! ;p

No comments: