................................

Monday, January 25, 2010

24 Januari besday boo!

salam...

Semalam genap umur Boo 23 tahun..hepi besday to boo..hepi besday to boo..hepi besday to boo~hepi besday to boo

^_^ fuh!!!!!!!!!!!!!! tiup lilin tp xde kek APAKAH?????????

so, semalam dia mai penang jln2 ngan gue hohohohohohohoh sila mintak ampun kpd org tertentu kerana beliau skip OT hohoho terapi pemulihan hubungan di penang!

harus jgn salahkan aku knp besday dia, dia yg mai.. sebab aku adalah student xde wang nak pi kat dia huhuhu harus dia mai jauh2 even besday dia heheheheeh sengih2 serunuk~sesungguhnya nanti aku akan balas bila dah keje (ok-ok aku ckp je buat xtentu lagi)

hepi sgt terlalu byk pics kami amik (aku tahu aku gila gmbar) so, ini adalah hasil gambar kami semalam..2% daripadanya ops!

















BABY

3 comments:

Cik Siti Hajar said...

kat tepi panati ke minum air kelapa tu??

waaa....i dh lame xromantik2 dating mcm ni...
jelez!

[z@ck] said...

korang ni macam kembar tau x..
muka sebijik sejebon

Unknown said...

Eh...muka korang dua seiras lar...ad jodoh 2 org ckp...insyaAllah ada..hehe..nway!!!All d best!!!
- Ella,blazing desires,ADWAVE 2010 -