................................

Friday, January 1, 2010

MEOR TOMYAM nyum-nyum..

Last a few weeks aku and hospital the geng telah bergegas ke Kelumpang which is atas sikit dari Tanjung Malim, and bawah sikit dari Rawang..

Ha ape yang penting dalam hidup ni???m.a.k.a.n. betul x kanak-kanak semua yg membaca?ha betul la tu(ape yg aku merepek nih???)

yeah, kitorang telah pergi ke Meor Tomyam yang kali kedua(^_^) makanan kat situ memang la buat abis space perut..makanlah puas2, harga pun berbaloi ngan makanan..perh veru the sedap u know..

kitorang pegi sane bertujuh..so order la ape nk makan kan..bnyk gak hahaha

1. tomyam campur (udang galah n ketam je ade,pedas)
2. udang galah masak merah
3. kangkung belacan
4. telur dadar(betul ke eja dadar?)
5. sambal belacan
6. siakap 3taste (^_^)
7. kicap (nghee xorder pun mmg ade)

hahahaha yeah tu la dia antara menu-m2nu yang best..memang best gilo..kalo ade yang nk cube try, boleh la datang ke Hospital Slim river lepas Maghrib, amik aku & aku akan bawak korang pegi sane.jangan lupa blanja aku makan sekali hahaha(^_^)

Alamak hai..boleh tunjuk je..suap xbuleh pulok..
" itu dia Teves berbaju hitam cuba meratah udang, Misya pulk cuba menunjukkan ketam yg ditangkap dalam mangkuk tomyam tetapi owh tidak dihalang dengan tangan Farez!"
Farizan, cuba untuk berbangga dengan hasil tangkapannya dalam mangkuk tomyam depan aku..

p/s: igt ye, kalo nak try makan, datang amik aku hahaha
By: BOO



2 comments:

Miss Layaleya said...

nnti akak angkut geng2 pemakanan KPT, g jemput hang.. kita p mkn sana.. hang blanja tau~*

BABYBOO said...

haha aku suruh kome blanje, kome suruh aku pulak..lawan tauke ni haha ha!suka try tmpt baru kn?dtg ar aahaha (boo)