................................

Saturday, January 2, 2010

Kemenangan Mengatasi Kesakitan

Wah tajuk jujur giler hahaha well well well,wild wild west...puas hati actually semalam main futsal lagi ngan geng2 lame aku yang dari sekolah rendah..ade yang dah 10tahun xjmp, baru jumpa...yg terkezut, member aku sorg nih, Wan student USM!wah dia...nk cite ni kecilnya dunia..dia boleh plak kenal Baby kesayangan aku ni..siap jujur lagi ckp suka tgk awek aku nih...wah jujur plak mamt seko ni..aku tempeleng kang..hahaha

so overall semalam sgt puas bermain..and also sgt tak puas hati cara aku main semalam..sepak xkena..gelecek xlepas..and plg xbest, aku just wat 2goal je???wargh!xsuke!i don't like!hahaha

Huduh gile aku punya gameplay semalam..tp ok la..tp argh xpuas hati..nak main lagi..kaki aku injured kat peha nih..aduh very the sakit..sampai skrg saat aku tgh menaip ni, still sakit lagi..haduh..

Ape pun tahniah kawan-kawan yang banyak menyumbang goal wat team kite menang..okeh see the pic below(^_^)
berdir dari kiri: Maruan, Mayat, Budin, Khair
tengah: Shamil, Hazarul, Faisal, Faisal, AKU
bawah dari kiri: Wan & Boari

p/s: kepada mana-mana team yang nak main ngan team ni, sila la..tapi time semua makhluk di atas available kt Ipoh je ar hahaha

By: BOO:

No comments: