................................

Friday, January 29, 2010

a d i d a s e v e r l a s t

24 Jan 2010 sempena hari jadi aku yang menjadikan aku 23years old (x old lagi oikeh) aku dapat dua kasut terbest yang korang takkan dapat hahaha(^_^)

Special thanks and also big thanks to Baby yang sudi menghadiahkan aku kasut yang muat and ngam dengan saiznya and it was so sweet honey(^_^)

okeh korang, let's go check this out=D

I like this shoes because it's design..look so cool..white green what a nice combination of colours..sangat santai and bersahaja kasut ni and aku sukakannya(^_^) before this aku ada kasut yang sama but dah hancus..and warna tak semenarik ini kasut(^_^)

okeh one more shoes it is........--->


a little bit confuse nk yang mana satu..Vespa or Porsche Design...fuh dua2 smart..
Tapi dengan bantuan Baby..aku decide amik yang korg tgk sweet nih hahaha(^_^) so happy dapat kasut baru..Adidas Porsche Design..limited edition..so amik la..Vespa tak limited..ni la first time aku beli kasut yang BEST ni..wah syok!(^_^)

By: BOO

No comments: