................................

Friday, January 1, 2010

NIKE TIEMPO

Sejurus selepas Famili day baru2 ni, aku bersiap2 plak nk blk ipoh..fuh, ade friendly macth futsal lor..ngheee gile aktif aku nih hahaha
Kul4.30 khamis minggu lps aku da lari dari ofis haha ofis hour abis kul5p.m...tp pedulik gapo dio?ngahahaha so blk je ari tu jgk, mlm tu jgk aku main futsal..okeh!

Very the puas hati actually aku main futsal ari tu..cuz...NIKE TIEMPO!ngahaha aku beli kasut futsal baru..meletop-letop merembat ball..haha (walhal aku xhebat mane pun..sembang kencang =P)
Okeh malam ni lagi sekali kitorang nak menggegarkan court futsal kat jalan Kampar..yeah!(x gegar pun..) so xsabar2 rasanya nak main malam ni..last week suma puas hati cara permainan just xpuas cuz sejam..so mlm ni kitorang main 2jam, vs ngan team Toyota(^_^)

p/s: wish me luck Baby(^_^)


By: BOO

No comments: