................................

Saturday, September 10, 2011

JEJAK KASIH

salam,


haiyooooo ke mana beraya td? or pergi kenduri ke mana? Aduhhh musim2 perayaan ni jalan jem melampau..3 jam dlm kereta rasa nk patah2 urat saraf kentut...itu x termasuk perjalanan dr Kuala Kangsar- Nilai lagi..3 jam tu kesesakan dr Nilai-KL wktu nk patah balik...bayangkan! hehehe

hari ni pagi2 lagi dah bangun, lepas subuh gerak ke Nilai, Negeri Sembilan sekeluarga..menghadiri majlis perkahwinan anak kpd sepupu abah a.k.a bapa saudara aku di sana...dan di sini lah berlakunya JEJAK KASIH miahahahaha




ok sebelum cerita lebih lanjut, terimalah tatapan wajah kesayangan hamba!


tara! maka, di sini lah berlakunya jejak kasih di mana kami berkenalan dgn bapa saudara yg dah lama xjumpa..mak cakap, last kami jumpa waktu umur aku 1 tahun lbh..


now dh berusia 24tahun bayangkannnnnnnnnnnnnnn x ke jejak kasih namanya tu hehehe

Ini pula mak saudara :) 1 st time berborak dgn beliau :)

mak, aku,pak tamrin, pak su mukhtar,udin, abah :) gamaknya kalau tak pi Nilai tadi, xjumpa la depa gamaknya ;p

nasib berjaya jumpa mereka sebelum aku kahwin..kang dh kawin x la ragu2 nk kenalkan abg retro aku kat mereka...kang kalo aku sendri xkenal, mcm mne nk memperkenalkan mereka kpd bakal suami aku kannnnnnnn

perbincangan ;p

^_^


candid! makcik aku cukup marah aku candid gambar dia ;p

dan penutup harus gambar aku lagi..

ok babai!

No comments: