................................

Tuesday, September 6, 2011

Syawal 2011 SALAM AIDILFITRI

Salam,

Rasan
ya masih tidak terlewat utk sy ucapkan Salam Aidilfitri minalaidilwalfaizi :)

amacam raya tahun ni? indah? Ramadhan berlalu, syawal menjelma..kegembiraan tetap hangat terasa cewaaahhh ok ok ok itu bukan pantun ye jgn slh anggap ;p

Raya tahun ni alhamdulillah aku ok je...syukur seadanya diri ini di muka bumi tumpangan ini..segalanya sederhana! hehehehehe meriah.. raya pertama pg tu solat aidilfitri, mandi sunat aidilfitri juga tidak ku lupa :)

solat aidilfitri di kg halaman Lubuk Merbau Kuala Kangsar, selesai menziarah kubur insan2 tersyg, trus mulakan perjalanan ke kampung ayahanda di yan ,kedah.



Ahmad Shariffudin..adk bongsu i..sedondon dgn dia pun orait jelaaaaaaaaaa hahahahaa pink boy!

ok...ni kat Tanah perkuburan Lubuk Merbau..selepas usai solat sunat aidilfitri :)

SELAMAT HARI RAya!!
alhamdulilllah wkt on the way blk kedah, x stuck jem..bergerak lancar..happy di situ ^_^

Gambar ni dlm kereta..keboringan dlm kete 3 jam huhuhu

Ni dh nk ptg, menziarah umah sedara mara jiran tetangga...aku xde kat sni, sebab aku yg snap this pic..oh redha wpun xrela nokssssss ;p



Balas dendam! hahahahaha amik kau...tempek gambar sorg2 sungguh gila kuasa hahahahaha gelak senget

Ni raya kedua di kg ayahanda ku yan kedah... ni adik beradik aku..tp xcomplete..usah kau tny knp xde pic keluarga raya tahun ni..sah2 semua degil2 bertempiaran beraya sana sni sudahnya dh mlm....esok pun mcm tu, tulat pun gitew penyudahnya malas aku! hahaha




anak buah! with Dana & Syasya

marini, udin dan abah..tukar2 drive ngan abah...waktu ni aku drive dulu...

Nak duit raya! huhu baju raya tahun ni di taja oleh Incik Tunang...sedondon auwww tp gmbr sedondon xde hahahaha motip sedondon aku pun xpaham ;p ???

ok gambar mmg kabur aku akui seadanya sebab semuanya aku tembak guna handset cap ayam (sony ericson) aku je...tu pun dh berjuta2 syukur ada gak gambaran manusia digital hehe

itu sahaja ceritanya...juadah mcm biase, kuih muih raya...kat kampung ada mee itu ini, ketupat bagai..gambar x dan amik sebab dh ngap ngap masuk mulut!

duit raya dpt jugak weh! rm20 hehehehe

insyallah tahun depan Raya berdua dgn incik suami...doakan ok!

sekian ^_^

No comments: