................................

Wednesday, September 28, 2011

Seharian di Putrajaya

salam,

wah lama xupdate perkembangan yg mengembang pesat ni..hehehe now dh boleh update puas2 memandangkan adik aku dh angkat broadband...broadband aku kn dh terminated sebab nk bayar PTPTN (plan je baru,alasan! hehehe)..

jadinya cerita plg latest adalah mak and adik2 aku dtg umah aku...ada kenduri sepupu mak, so mak dtg awal kami ronggeng2 berjalan2 dulu..aku saje je bwk adik2 aku jejalan biase la budak sekolah kang sentap xbwk ;p
so lokasinya byk! mmg semua celah aku bwk..kebetulan dpt cuti plak mmg aku kuar pg blk mlm ar jwbnya..

hai mak! hehehe ok ni mak aku.... antara lokasi adalah Putrajaya..saje nk photoshoot...ate ko ingt org buat pre wedding je ke kat sane? ate, kami pun nk jgk menempek kn sedas dua shoot gambar :) guna kamera handset aku je..xpayah dslr ..mudah, ringan, ringkas dan bersahaja! ecececeh over! ;p

kami picnic! masak nasi..tp lauk beli..al maklum la umah bujang dara trang tang tang ^_^ mne ada bahan2 nk masak..maka, start kereta pi kedai berdekatan beli lauk masuk bekas ^_^ (jgn tiru aksi kami) hahahahaha

saje melepak lama skit kat sana...cuaca amat mengizinkan alhamdulillah..xpns sgt xmendung sgt, xhujan langsung..so alhamdulillah...boleh ke semua celah..

mak and my younger brothers



hahahahaha! pic ni kebetulan je..wktu nk snap pic ni angin bukan main lg tiup2 jubah aku tu so jd lah obesiti sekejap ;p kami singgah solat kat Masjid Putrajaya...xsuke laaaaa ramai non muslim yg masuk..main masuk je..lelaki cina, jepun, masuk tempat solat perempuan..sentap! pengawalan xketat~

Dah mcm nk konvo plak haish~

Oh sini la kami picnic! Taman Botani, Putrajaya...

kebetulan adik aku pun cuti so semua join..

cantik kn kat tepi masjid tu....mmg rugi xsolat situ...lpas solat leh tenangkan fikiran :)


^_^
budak nakal!



Adk bongsu yg byk cengkadak..


hahahahahahhaha! kami bukan penjenayah..

ok nti aku update lagi lokasi kami pergi ye! sekian~

No comments: