................................

Thursday, August 19, 2010

Aku Terlibat ke?

Wah!!sekian lama x mengupdate blog ni hahaha asal nk update je, aku ckp mcm ni kan..nampak sangat jarang update huahuahua al-maklumlah kt ofis tu..server slow..harap maklumlah..

Ok, 2days ago, kt ofis, seorang Matron jerit2 tanye "sape family dok kat ipoh, yg nak balik berbuka dng family?"aku pun "nak!nak!nak!" kan ha skali kena pegi kursus..ada Kursus Inovasi kat dewan dalam Kompleks Rawatan Harian blakang Hospital Ipoh hari Khamis n Jumaat, start kul 8 a.m - 4 p.m...so lepas tu boleh la balik, esoknya pegi sendiri, then boleh le bercuti terus kt kmpung kan..

Nak dijadikan cerita, (wah intro pun panjang, ni baru nk jd cerita ni haha) pagi tadi aku bertolak le dari Slim River kul 6.30a.m sesudah breakfast (sahur actually). so dgr la ceramah kursus inovasi, ape itu inovasi?..its all about new idea...new idea utk diadaptasikan, utk dijalankan dalam tugas harian oleh penjawat-penjawat awam ni..so dengar je la and bla bla bla...excited gak cuz aku ada la jugak idea kan cuz admin ni luas, bnyk menda yg masih ximprove lagi..

then aku tunggu gak ble nk wat grouping cuz dalam tentatif ada slot presentation berkumpulan. tetibe mc tu tanye "ok, kumpulan mana yang projeknya dah hampir siap?" aku pun erk????eh??ape??eh?? (blur habis, puasa la katakan) skali alamak...aku join ala-ala half event dah...sume dah ada kumpulan, dah ada projek, ada yg dah nk siap, ada yg dah nk ke peringkat kebangsaan bagai..dorg nk buat presentation utk petang ni and esok..Patut la EO, Matron, Sister2 wad xnak pegi..dorang dah tau agaknya..nak lari..haha nanti Hari Inovasi kena buat keje bagai ah!tension aku ceh!nasib baik berbuka kat umah ngan family haha

So, aku amik keputusan balik umah terus, xpayah datang dah kursus tersebut cuz xde kena-mengena pun ngan aku..so HAPPY HOLIDAY!!!hahaha ^_^ (tapi pagi esok kena datang ar, ada amik attandance. if x datang, x dapat sijil haha)

By: BOO


No comments: