................................

Saturday, August 28, 2010

Terima Kasih Cinta

Salam,

Hari ini, genap umur aku 23 tahun, 2 hari...dua hari lalu, waktu besday aku, boo dtg..buat suprise..mmg suprise! aku nk blk keje, g parking, tetibe tercongok dia menyangkung tepi kereta...hahahaha even, jumpa sgt sekejap, aku happy..makasih boo...makasih Tuhan,alhamdulillah..makasih cinta! Pengorbanan beliau akan ku kenang sampai bila2...

Hari ni, aku keje..menaip entry ini pun kat ofis..haruslah mencuri sebarang dua tulang hahahahaha aku ni bukan suka sgt keje weekend, tapi terpaksa..tanpa OT okeh! amacam? hahahaha hebat x mental fizikal aku? oh! pura2 semata weh~

aku keje sebab ada event jap lagi, semua kena amik peranan..amacam mahu? Dlm kepala otak aku ni nk dating esok je haha boo ada kat cni! tdo umah kwn dia, harus esok kami ngedate! rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Xlama l;agi dah nak raya, bju raya xbeli lagi..Tapi aku tgk baju2 mahal la...pattern biase je aku tgk, xla lawa mane pun aih~ ada setengah mcm baju zaman opah2 je...tp harga mak aih mahal2~ fuh..............semangat!

Kuih raya pun sama, entah bila ntah dorang buat kuih tu, dekat nak raya sempat berdebu2 dulu kot..tapi harga..........................(ok Marina mmg nowadays harga brg naik ok!)

so, moral of this entry, berbelanjalah dengan bijak! oyeah!!!!!!!!!!!!!

p/s : oh! sungguh tiada kena mengena sgt dgn tajuk entry ops! :p

No comments: