................................

Thursday, August 26, 2010

Happy birthday to me!!!!!!!!


Salam,
Happy besday to me!!!!!<---------- jerit kuat2! hahahahaha

Hari ini genap umur aku 23 tahun ye kwn2~yeay! dah matang! boleh kawen dh???? Motip?hahaha
Hope hari ini indah ye...........thanks kpd yg wish di SMS mahupun FB..aku hargai amat! Xsabar tgu weekend, my boo trun Shah Alam :) kami mahu luangkn ms bersama.....hope bahagia!

Cepat la ms berlalu! huhuhuhu
moga di usia 23tahun aku ini, aku semakin matang utk fikir mne baik buruk, di permudahkan urusan, di murahkan rezeki seluruh keluargaku, Rezeki my boo untuk simpan duit kawen kami, rezeki kwn2 aku yg bc blog ini, kwn2 yg xbc blog ni, family dan semua!

Moga Allah lebih memberkati rezeki n kerja aku, thanks utk kehidupan yg serba indah ini....

Thanks..........syukur alhamdulillah.........

No comments: