................................

Wednesday, August 25, 2010

Pejam celik pejam celik sudah 15 hari kita ,menyambut Ramadan. tapi hati aku tetap tidak tenang.................mungkin sepanjang 15 hari ini, 4 hari aku period..Makanya baru 11 hari aku berpuasa..dalam 11 hari itu, langsung sehari pun aku tidak berkesempatan utk menunaikan ibadat Terawih..ya btl! aku tidak merasainya..sgt rugi......!

Selain faktor bekerja sehingga malam, salah satu faktor lain adalah aku keletihan bekerja seharian di ofis..mungkin kerana ini pengalaman pertama bekerja, jadi letihnya lain mcm skit...tapi setiap mlm aku xtenang setiap kali aku nampak org ke terawih. Cemburu berada di situ!
Esok besday aku.........Hope malam ini adalah malam indah.Esok hari indah dan membahagiakan buat aku.i Hope......................keajaiban..dtg lah!


Tadi siang bertengkar dgn Boo..setiap pasangan, setiap individu mesti tidak pernah terlepas dr masalah kn? begitu juga dengan kami. Lately, aku rasa mcm serba xkena. Mcm2 masalah menghantui aku. Bila muncul masalah mcm ni, aku sedih sangat.................

Moga masalah kami selesai tidak lama lagi.. selagi tidak selesai dan dapat penyelesaian, aku tak tenang..sungguh..xde sape paham..dia pun xpaham...Allah je maha Ketahui..

No comments: