................................

Monday, August 9, 2010

Perasaan itu...INDAH!

Salam...baru pulang dari bekerja...mahu meluahkan..hari ini rasa lain..mungkin selepas 3 hari berkonvo jima2, aku jd malas mahu kembali bekerja. Sesungguhnya kerja dengan gaji yg sedikit, membuatkan aku nak xnak je keje..sememangnya bukan aku je kan? lu pikir la sendiri kata Nabil.....

Ok, di sini tidak mahu bebel pjg pasal kerja..lebih kepada mahu meluahkan perasaan ketika konvokesyen..kpd seispa yg pernah konvo, korg xpayah baca la....korg pun tau kn rs apa? kalo sama la perasaan kte..kalo xsama, sila la bc bersama2...

bagi aku..perasaan berkonvokesyen adalah rasa mcm aku di majlis perkahwinan sendiri...aku feeling2 jd pengantin la hari konvo aku hoho pkai bju baru, mak siapkan ;p semua org dtg..mak abah gembira xterkata..buah hati tercinta senyum melebar..segalanya terpancar indah..membuatkan aku sgt gembira tika itu....

Di samping gembira sebab dh dpt segulung ijazah, aku juga gembira jumpa kwn2..just terkilan ckit xdpt jumpa lectures...sbb aku konvo sesi ptg..mereka masing2 bz kot..

Kegembiraan aku adalah apabila mak abah ucap tahniah..rs mcm oh my! syukur Tuhanku alhamdulillah.............kau berikan aku kebahagiaan ini...memandangkan aku ank sulong, menjadi cth kpd adik2 adalah kebanggan diri aku...

Now, segala dh selesai..konvo dh tamat..aku kembali ke Shah Alam melaksanakan tugas sebagai seorang wartawan media hiburan yg semakin hari semakin biasa dgn bidang tugas..

doakan segalanya ok..doakan murah rezekiku agar dpt keje lain yg gajinya lbh memuaskan supaya dpt tlg mak abah dan adik2 di kampung..amin...

Doakan cepat smpai jodoh..amin...Mahu nikah cepat2 supaya ada org jaga aku..aku mmg xbiase la hdup sendiri mcm ni...mcm xselamat..ada Boo, rs di jaga rapi ececeh~

ok, ni je nk share...2,3 hari lg bakal pindah rumah yeah! xdok ngn auntie dh, duk ngn kwn2 huhuhuhuhu

Moga kami semua selamat n bahagia dilindungi Allah S.W.T :)

No comments: