................................

Wednesday, August 25, 2010

Dgn setinggi2 penghormatan, jemput ke blog sy :)




Salam all..
salam 10 Ramadan..eh btl ke? yakin je aku main sebut tanpa mengira dan melihat kalender terlebih dahulu huhuhu
Hari ini berMOOD indah ^_^ pakai baju kurung dtg ofis di jam 10.09 pagi. Genap jam 5ptg, mahu melompat keluar nak gi bazar :) weeeeeeeeeeeeeee! Mahu beli apa ye? xnak membazir!

Eh mukadimah yang melalut! xkena dgn tajuk! hehehe sebenarnya aku nak inform yang follower aku dh ada 82 orang! cewah~ mmg la xbyk...sbb aku bru je add column follower tu b4 this xadd kat add gadget..Best plak bila ada follower, so aku pun tempek la column follower atas tu...
Now hendak menjemput beramai-ramai kepada seluruh warga blogspot, follow my blog :) seronok tau dpt berkenalan dgn cara ini..bertambah kenalan, info dan mcm2 lagi :) kan?kan?

So, jgn malu jgn segan dengan setinggi-tinggi penghormatan MARILAH KLIK FOLLOW ats tu dan jadi kwn sy :)

Ok, tamat! jom sambung pk nak makan apa untuk berbuka puasa jap lg hohohoho horlick!
p/s: adoiyai malas plak nak merempuh bertempuh dgn jem bila tiba jam 5ptg. Salam Ramadan semua...

No comments: