................................

Thursday, August 19, 2010

naik hangin di bulan Ramadan

Salam,

Apa khabar uols? sihat? mcm mne dgn Ramadan? terawih lengkap x? aku ni haaaaaaaaaa....sejak dah boleh puasa, terawih x de kesempatan lagi untuk pergi...yela, keje sampai malam. Even sempat pergi pun, kalau dah balik malam, mana la larat nak bertahan kalau dah kerja dari pagi.

Semenjak dua menjak ni aku asik balik lewat je (xmacam sepatutnya) busy cover keje untuk raya. Tapi boleh je kot aku nak balik tapi asik kena sekat je, problem la kan...ok, malas ckp byk pasal keje kang ISA plak...mengalahkan keje gov! hangin satu bdn je aku....redha..

Nak di jadikan cerita, semalam balik2 je keje, aku ON FB....aku nampak notification and terus klik! hasilnya berasap beb! ada sorang pompuan ni, komen2 mcm #%&^*@ je kat fb boo aku...masalahnya kalo nak mengada pun, apasal nama aku ada kat hujung tu? kan dh dpt pangkat baru ngan aku...jgn ingt muka aku nampak lembut, gaya aku sopan, aku leh diam je..mulut aku ni laser ok! sape kenal aku je tahu...

Aku xsuka nak berbalas2 ngan korang kalo korg xsakitkan hati aku....aku bukan malaikat weh...jgn nak mencari pasal BULEH? sila duduk diam2 di situ jgn suka nak kaco hidup org lain..TAK PENAT KE WEH? cuba kalo ada ms lapang tu g tdo, rht kn bdn, gi berurut ke...ni x...pelik aku! bajet nak amik perhatian..plisZ!

Ramadan ni jgn la suka menaikkan darah orang....

kan dah kurang pahala aku huhuhu

No comments: