................................

Wednesday, June 29, 2011

Apabila mak aku dtg Shah Alam

salam,


ok update terbaru..haruslah pasal mak aku dtg umah sewa kau kan..ok tujuan utama dtg nk gi kenduri kwn sekampung abah aku, incik Sajali..so maka, dtg lah mereka dan mak+adik lelaki aku tu tdo umah aku, abah tdo hotel ;p

mana leh umah sewa anak2 dara bwk bapa masuk umah, kang kwn2 aku xselesa..lagipun xelok, sebab kwn2 aku kat umah..

hotel adalah di sponsor oleh incik Sajali sendri..TQ uncle..

Ni mak dan adik bongsu aku...udin..udin baru darjah 5, so mmg xleh berenggang ngn mak aku..nyampah! harharhar

see...mak aku di hujung sana xsempat smpai dia dh melompat2 nk amik gambor...owh knp aku bwk dorg dtg cni? sebab pahala ^_^ ni lpas knduri, singgah solat jap...aku pun selalu dtg cni solat w/pun dekat je ngn umah..nk ikut kan leh je solat kat umah tp aku suka solat masjid ni sejuk je tenang je..

mak feeling2 amik gambar kat masjidil haram :) insyallah rezeki mak aku smpai, smpai la dia ke mekah tahun depan..jom pakat-pakat doakan!


ok ini adalah aku! harus ada dlm gambar..kalo xde, xlengkap hahaha!

tujuan gambar aku adalah, nk tnjuk pelamin belakang tu..see..semua tu adalah fresh flower

mampu? kalo mampu alhamdulillah..aku xtahu lah mampu ke idok, kalo mampu pun xbuat kot sebab baik aku buat duit yg mampu tu beli sofa mahal ^_^ hehehehe

No comments: