................................

Thursday, June 30, 2011

Kad kahwin murah kat mne nk cari?

Salam, hai friends! sila2 drop by..mmg xbanyak info tp leh sharing2 info korg utk aku..(heh heh heh)

ok memandangkan lg 5 bulan nak kawen..tolak campur darab bahagi, 4bulan lbh je sebenarnya.. so nak..


mintak pendapat
..


bg yg dah pernah melangsungkan perkahwinan, baik perkahwinan sendri mahu pun kakak-kakak uols, abg2 uols or adik korg ke mak bapa (ops!) korg ke..kwn baik ke..
nk tny..kad kawen better buat sendri or tempah je? buat sndri means design dan print sndri (guna printer ler kan) mana lbh ekonomi erk???

aku mula2 nk buat sendri tp nk buat 1000keping sendri haruslah terjojol printer murahan tu kan...nk tempah, aku tgk mahal2 la weh kalo smpai dekat 80 sen RM1 nk seribu dh beratus2 fuhhhhhh aku bukan Misz Nina ;p


so sape tahu boleh tgl komen bwh ni haish kata sharing is caring kalo bc je xshare apakah itu caring? ;p

cantik bukan kad ini? simple...akak ni tempah 30 sen je :)

gambar credit to blog : asam garam gula!

p/s : kalo buleh budget aku nk 30sen-40sen jelaaaaaaaaa baru Rm300 :) kan kan kan byk menda lain lg nk beli kikikiki sape tahu??? anyone?

1 comment:

ita citot said...

masa aku kawen ari tu, encik suami design sendiri kad. print kat kedai. 1600 keping (aku 1000, dia 600) dan dia dapat harga 50 sen untuk sekeping kad. kedai kat jln pudu. ble la kot klw nak survey2 harga kat situ. eh tapi shah alam pon murah2 gak kan?
rasenye klw design sendiri, murah cket kot.. taktau la. dah survey kat kadkahwinku.com?