................................

Tuesday, June 21, 2011

Babyboo 4


se kembali selepas cuti sekolah yg xseberapa kerat tu..

aku pun jumpa geng bdk2 kelas aku cerita yg ada budak sekolah ni call rumah aku nak kenalan...dorang tanya nama apa?aku bagitahu,Luqman kelas PPU.

Kwn2 aku terkejut..rupanya aku dapat tahu ada budak kelas aku minat kat Luqman..hightlight skit nama diaaaaaaaa ;p

aku xheran lah sebab aku bukan minat, even kenal pun tak makanya dorang semangat selak-selak majalah sekolah tunjuk muka budak lelaki tu kat aku..aku tgk dan owhhh owhh ni ke..haa ok.

so korang assume aku nak cakap apa kan? tak kan nak nangis terharu pulak...biase je kot.. ^_^

Dalam masa yang sama, aku hampir lupa tentang itu lukisan..ala ingat tak lukisan aku minta dalam phone waktu dia call rumah dulu?

aku ingat aku mintak lukisan tu main-main je xsangka dia gigih dan gagah buat sebuah lukisan utk aku!

see! mcm ni la bagus3! (calon! calon)

menurut sumber (telefon karat) dia nak jumpa aku kat court bola keranjang ptg tu utk bg lukisan tu, agak lama aku tgk mcm xde org je aku lalu dan tgu..(hangin gak la) menipu je keje mamat ni kannnnnn

at last aku give up nak balik dorm..aku pulang dgn rasa ei mamat ni beria la menipu aku plakpenat je aku turun time riadah kalau tahu baik tidur (ok dah form 5, dah senior haruslah xwajib riadah)

knp beria nk amik lukisan dr dia bukan apa2 sgt pun kan..ah!

aku balik dorm trus krohhhhhhh baring..tambahan plak hujan renyai-renyai, sedap2 lepak ngn kwn, tetibe sorg minah dtg dorm aku, gtau ada mamat nk jumpa aku kat padang..

aku malas okeyyy mmg aku buat dekk je mmg malas pegi..aku abaikan je..

sekali kwn baik aku la byk bunyi plak suruh aku pegi, siap pujuk aku tukar baju bagai ah! ah! ah! seingat aku kwn aku tu saje nak skodeng bdk-bdk lelaki main bola kat padang ;p ngeh3

dgn malasnya aku xnak hampakan semua org, aku trun kalo boleh nk seret2 je kaki aku ni punya malas kalau boleh nk terbang mmg dh terbang pegi pdg
(aku mmg kategori pemalas nk riadah.TQ) ^_^

so sesampai di sana dia explain knp dia lambat...rupanya dia ada kelas tambahan ptg tu..dulu waktu sekolah mana ada handset nk mesej2 gtau kan so aku dh assume la dia tipu kan kan ;p (kan dah dosa kering, nak minta maaf lah jap lagi)

so dgn penuh gayanya, dia keluarkan hasil lukisan dia dr beg beliau...

to be continue...


2 comments:

Hasnah said...

apesal update kemetot sgt? BabyBoo 5 kasi panjang sikit okey! =D

BABYBOO said...

hehehehe asna syg, kena byk mengimbau nk buat story blk sebab 7tahun lalu punya cite ;p