................................

Monday, June 27, 2011

Babyboo 6


makanya kami pun bertukar biodata..dia sgt kreatif ya, siap buat lukisan-lukisan kat biodata tu.. ^_^

aku? harussssss ada jgk lukisan tapi aku suruh kwn aku lukiskan kah! kah! kah! selebihnya aku tekap! (kantoi!!!!) hari ini baru pecah rahsia okey yg aku tekap lukisan tu..

TAK NAK KALAH OKEHHH

aku mmg xkreatif tapi tak nak kalah ececeh.. kan dekat biodata selalu korang nampak kenangan manis, makanan kegemaran bagai tu kan? nak tahu dia tulis apa?

kenangan manis : berkenalan dengan marina moga berkekalan persahabatan bla..bla..bla..

***nangis terharu

japp
pastu ketawa ! wakakakakakaka baru kenal berapa hari kot dia dah manis-manis kan kenangan dgn aku mahu aku xnangis baca?

aku pula lupa aku tulis apa dlm biodata aku jgn la dia buat ops dedah jugak malu malu! =_= **abg sila jgn dedah kalau tidak xnak mesej jap lagi ;p

lepas je aku dah cam muka dia, asik nampak dia je lalu lalang kat sekolah tu..apakah???maybe sebelum ni xberapa nampak sebab xkenal kott
yela kalau ko xkenal lalu sebelah berlaga bahu pun xperasan kan..

dah kenal haruslah berjalan-jalan je muka dia berlari pun muka dia..(motif nak berlaga bahu?) ;p
muka dia...dan geng dia..sampai nak pegi dewan makan pun asik nampak dia dan geng dia..

dah la waktu nak rehat dulu dia nak pegi dewan makan lalu area blok kelas aku..
kwn-kwn aku pula asik gelak-gelak bila dia lalu..

malas betul! malas betul sampai satu tahap..
sampai satu tahap aku malas nak turun rehat. w/pun lapar kebulur melanda aku tahan sebab tak nak terserempak dgn geng dia sebab nanti geng aku gelak-gelak kan aku.

mencik! mencik! kena gelakkan xpasal2..arghhh (mengamuk sebentar bila ingatkan balik kes laga-laga)

tapi selalunya plan nak ikat perut itu xberjaya sebab selalu lapar je memanjang..so, penyelesaian lain adalah, turun selaju mungkin agar xterserempak dgn mereka..

HERE WE GO!

okey berjaya! sekejap jela pastu haruslah jumpa..ada satu hari tu terserempak dekat gila!

aku tgk kwn-kwn dia dah tolak-tolak dia nak laga-laga dekat aku..dalam hati aku, kalau kena la kat aku, aku nak nangis! nangis! nasib xkena..ecececehhhhhh

lama juga la malu-malu kucing betina kann setiap kali terserempak makanya mlm tu dapat la sepucuk surat cinta hahahaha! aku pun baca-baca balas la apa patut..

yang bestnya kalau dapat surat, mesti dapat satu lukisan ataupun dalam surat tu mesti ada lukisan-lukisan kartun yg comei-comei..itu yg aku suka sebenarnya!

(waktu ni dia masih anggap aku ni couple dgn si polan ke erk?????)

to be continue..

No comments: