................................

Wednesday, June 22, 2011

Babyboo 5


Dia : Ini lukisannya....maaf lambat tadi ada kelas (sambil buat muka konfiden plg manisss)

Aku : thanks wah cantik (amik dan jaga hati) ahaks!

Dia : sengih-sengih....

Aku : terima kasih tau..

bla..bla..bla..borak...kat tepi padang pula tu mcm hape je kan.. dlm 5minit aku pun chow!

dia tgk aku blah dr jauh...(eceh perasan! mcm la dia tgk pun)

sampai dorm E blok 26 (nama dorm aku) kwn-kwn aku nak tgk! nak tgk! kwn2 aku sememangnya kepochi ya amat *_*

aku masih buat muka pelik memikirkan kenapa dia bg aku lukisan itu...seorang gadis yg duduk sopan atas sofa, rambut pjg dan pakai t-shirt ada lambang epal..

motif????????????

aku ke tu? eceh...

yg motifnya skrg knp baju tu gambar epal..knp x buah kegemaranku durian (matiler demand)

kah3!

aku simpan lukisan tu dlm locker siap tampal kat pintu locker okeyyy xcaye? ha nti aku tnjuk lukisan tu dh ada kesan gam-gam hehehehe

kpd Luqman --> ***incik tunang, sy jaga lukisan tu smpai dah nak hancur dh punya semangat jaga ;p

lepas drp peristiwa itu dia selalu bagi surat kat aku ala-ala zaman P.Ramlee uols..maklum la bdk umur 17 tahun bercinta 7tahun lalu haruslah surat sajo..aku balas kan sajo..kdg-kdg aku pun bg surat kat dia tapi sekadar sahabat.

ok betul waktu ni aku mmg xde hati dekat dia langsung..hati dekat mamat hensem mata hazel tu je (statement ni lps kawen kuar jgk mmg masuk neraka uols!!!!!!!!!mengecilkan hati suami..now takpe lagi kuikuikui)

ada suatu hari tu dia mintak aku biodata! ko ado org mintak biodata?

see..biodata okeyyyyy memang dasar bdk sekolah tingkatan 5 yg hingusan (ok hingusan melampau erkk)

atas nasihat sahabat baikku (aku ada 1 geng kwn ke mana pegi berlima) so mereka byk tolak-tolak aku ngan Luqman ni...

maka kami pun berbalas biodata..

aku nak scan biodata tu weh! mana nak cari scanner??

to be continue...

2 comments:

butterfly said...

zaman dulu2 mmg slalu mintak biodata.. ^^

BABYBOO said...

butterfly : a'ah kan! hehehehehhe pastu mula la merepek2 tulis dlm tu ;p kenangan manis, masakan kegemaran sengalll ;p