................................

Friday, May 20, 2011

AL yg xapprove =.=

Salam,

benci! benci! benci!

itulah ungkapan aku ucapkan tatkala Al aku di sahkan xapprove. Setahu aku, kalau nak apply AL (annual leave) kena apply at least two weeks sebelum tarikh nak cuti tetapi aku apply sebulan sebelum kowttttttttt
;p

mcm novel plak kan ayat..
so how?how? nak salahkan siapa? aku? ah! berani salahkan aku..aku dh mintak awal alih2 reject sebab quota penuh..

bahlol ke hape...!

hangin je aku..Dah la nak pegi kursus kawen..adei kalo xpegi makanya membebel lagi la mak aku. Kalo tak setel kursus kawen, nak gerak hal-hal lain pun susah. Dah la nak balik kampung Jun ni nak setel beberapa perkara..

kalau mcm ni aku bengan lah kan (kedengaran lagu bengang nyanyian akim Af berkumandang di bilik Marina)


Ah! xkira nak pegi kursus kawen jgk3! nak jgk!!!!!!! nak jugak!

Aku dah semangat memberanikan diri jumpa OM(official manager) dah, kalo xdpt gak aku xnak dtg keje! ponteng! reasonnya aku dah apply awal pasal ko xnak bagi cuti..

Aku bukan nak tua kat situ je bekerja utk xdpt apa-apa benefit okeh!
Dah ada benefit nak guna yg hadooo aje! mana x aku mebengang kan~

Rindu family..last balik kampung waktu bertunang dlu 19/03/2011 uwaaa nk balik! nk cuti!

so kita tgu laporan aku seterusnya sm ada aku dpt cuti or aku mencuti kan diri yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2 comments:

Hasnah said...

eh.. company tue boleh kena saman tau if xbg cuti if kita ikut rules dorg.. =( nape la company tue mcm nie ek.. xbaik betul la.

BABYBOO said...

sana : kan asna kannn tapi kan kan kan hari ni dah dpt tahu! AL lulus yeay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


;p