................................

Tuesday, May 17, 2011

haum3 rimau

Salam,

Haum2! haum! bunyi mcm harimau x?

haaaa kena la mood rimau sebab dh ada warga baru kat umah ;p


owh of coz bukan harimau tp ala2 jela ;p kasut rimo hehehe ^_^ td kuar jejalan ngn adik aku niat nk beli pasu bunga utk wedding dlm ati niat nk beli kasut keje baru..asik pkai kasut sm je buhsan (w/pun byk kasut kat kete smpai incik tunang mls nk nasihat )

aku asik pkai kasut sm ke tempat keje smpai aku sndri bosan
hari ini! nak mood remaja skitttttttt

makanya aku tertarik dgn sepasang kasut ni dr jauh adik aku tunjuk

sesi dialog~ 'na, ni xnak?' aku pun 'eh lawa gak'
lalu membelek hrga, ok under budget lalu zasssssssssssss mencuba saiz aku secukup perasaan dan secukup rasa dan ok nak! ^_^



lalu membayar di kaunter dan tet tet tet adik tu tekan mesin kat kaunter tu (apa nama mesin kat cashier tu hah???) dpt 10% lagi lah aku segaaaaaaaaaaaaaaarr je kn.

xtau la kasut ni fesyen lama ke baru ke dh 10 tahun ke or baru keluar je yg pasti aku berkenan sebab xpernah ada kasut tema ala2 binatang now dh merasa ;p



nanti nk beli kasut wrna merah plak la....xpun pink! ;p adei berani sgt ke marina oi menyerlah bebenor aiyarkkkkk

kasut ni ada dua color td itam and appricot..aku amik color appricot sebab lbh cun..mybe sebab aku suka wrna cerah or mybe aku dh puas berkasut itam wktu form 6 ;p



nti nk cri beg ala2 tema ni plak

bye3 happy wesak day uols!

No comments: