................................

Sunday, May 29, 2011

BAbyboo 2


pung pang pung pang

berlakon i kena cakap bahasa mexico uols ko hado?

aku merepak apa ntah campor tolak tambah aku budget rosalinda ayamorrrrrrrr gitewww

memandangkan bakat sedia ada, ramai terpegun (gerun siot ayat) lepas kem dia angau (ok tipu!) dia just masih mencari-cari aku tapi xjumpa (kahkahkahkah padan muka) tapi dia still tertanya-tanya siapa nama aku, kelas mne maklum ler admire giteww

SO... dia mcm dah tertanya2 siapa aku kan sebab jarang nampak..al-kisah, kami sekolah teknik..kos plak lain2 sekolah plak besar bebenor so dia tanya kan kwn2 lelaki dia yg lain..

'sape yg berlakon jd pompuan mexico tu?'

agaknya mcm tu la kot soalan dia..(ketawa bahak2)
agaknya lah kan..nti aku tny dia btl x soalan dia mcm tu kat kwn dia tu ;p

satu hari aku ada perjumpaan ajk kerohanian kat dewan makan..dia nampak aku! (tanda seru sebab nampak aku) dia tanya kawan dia, siapa nama aku..yg pakai baju kurung kuning tu..tu..yg tu....

memandang kan aku glamour******eceh! so mereka pun beritahu nama aku dan yg aku hangin nya ada sorang bdk ni bgtau aku ni awek si polan ni!
vongok kan?

ayoyoyo bila plak aku couple ngn si polan tu..dia mmg suka kat aku si polan tu tapi aku xpernah couple dgn dia okeh..dia mintak couple pun aku buat dek je sebab xfeeling2~

so dia ingat aku ni dah ada boifren(melepassss) tapi xputus asa always kirim salam kat aku tapi yg peliknya salam je smpai kat aku tp aku xtahu sape kirim salam kat aku...(secret admire lah sgt kannnnn) ah! aku paksa-paksa si ema a.k.a telefon karat Luqman (kwn perempuan kelas dia tu) gtau sape yg kirim salam kat aku tapi dia pun xtahu sape..

apa ke pelik bebenor!
sebab dia kata 3org kirim salam kat aku semua kirim salam kat aku so dia xtahu mana satu yg admire kat aku ok incik tunang sgt bijak okeh!

nak cover line dia supaya aku xtahu, dia paksa kwn2 dia kirim salam kat aku jgk hampehhhhhhhhh
mereka kirim salam berjemaah..

so agak lama gak la aku xtahu sape yg kirim salam kat aku sampai suatu hari waktu tu cuti sekolah sempena hari sukan...(ayat harus skema badak)


to be continue...

No comments: