................................

Thursday, May 19, 2011

Tutti Frutti

Salam,
Ok INI ADALAH POST BASI

Inform siap-siap kang korang pelik nak membaca..ok 23 April lalu..(ok dh bpe lama ni adei melampau lama baru nk update hachoommm! naseb bersin jgn muntah sudah erk) lately asik cite pasal makanan je adei mcm mne nk mengurus (kurus akhak pun xtahu noks!)

ok hari ni cite pasal aiskrim plak Tutti Frutti! yeay sedaaaaaaap! TF ni ice cream yogurt sgt enak dan selesa..ok kelebihannya xmuak..mcm yogurt bliss ada perisa ermmm mmg mkn sekali nk 3kali lg..

adik aku siap tapau bwk blk lpas mkn situ melampau x? dia byk duit blh la aku? mahu puasa seminggu hahaha


harga agak mahal jgk la..ikut timbang...1st time mkn amik cmm2 buah, kcg, mcm2 perisa aku kena RM16 lebih, adik aku plak kena RM 21.50 xsilap aku hehehehe dia belanja ;p

kali kedua mkn pegi dgn Incik Tunang dan adik sy juga. Kena RM13 suke3! sebab dh pndai budget amik kcg dan buah :) kali ketiga xtahu bilaaaaaaaa nk pegi..flavour choc sgt sedap okey~ ada mcm2 perisa yg aku pernah mkn, red valvet, original tutti, markisa, grape! (superb), guava, choc (sedap), banana strawberi (sedap!) dannnnnnnnnnnnnn green apple..lain2 xingat plak ;p

so, sape nk cuba boleh la ke mana2 tempat yg ada kedai ice cream ini yg aku tahu dua je kat damansara (TTDI) sebelah ayamas, kat Shah Alam kat sek 13..

sila2 la eh tempat mkn dia selesaaaaaaaaaaa bersih dan wangi hek3

ok papai!

No comments: