................................

Friday, July 1, 2011

Babyboo 7


ok uols, waktu dia dah mula hantar dan hantar lukisan to me, dia dh tahu aku dh xcouple ngn si polan tu. clash katanya! (mulut2 org beritahu pd beliau)

walhal aku xpernah couple pun ngn si polan tu, sungguh busuk itu mulut org yg buat cerita kan..

Luqman plak xtahu pape, dia ingat btl la aku clash cetttttt

Aku tak tahu niat dia nak kenalan tu niat nak saje2 kenal or lebih2 ke apa kan..tapi selalunya kalau org lelaki nak kenal kita, adakah saje2 uols? mesti dia minat or nak sesuatu kan?

so aku mula-mula anggap luqman nak kwn saje2 jela..satu lagi haaaa plg penting kena bagitahu sini,

CARA LUQMAN NAK KWN DGN AKU MCM DIA XPERNAH KWN NGN POMPUAN

kekok!

ntah apa-apa okehhh ;p hehehe yela kekok dan sungguh tidak pandai. nak kwn pun malu-malu ;p aku pun malu gak la sebab xbiase sembang ngan dia tapi malu dia luar biasa..

haa ingat lagi, xsilap aku selain drp pengawas asrama, luqman ni PRS. tahu? Pembimbing rakan sebaya. ececeh bimbinglah sgt kekekeke

Ingat lagi, waktu tu still berkwn mcm biasa la, laga-laga tu stiil ado lah kan.. dia pun pergilah lawatan tersebut ke Kuala Lumpur waktu tu kami sekolah kat Kuala Kangsar, Perak. Sek men Teknik Kuala Kangsar.

so yg tu xpentinglah kan yg pentingnya sepulangan beliau dr KL ;p

to be continue...

No comments: