................................

Tuesday, October 4, 2011

Taman Tasik Perdana


salam...
pernah dengar lagu Butterfingers? kan ada lagu Tasik Perdana kn? kn? ke aku silap dengar ;p ke lagu org lain weh? memandai2 je aku ni ^_^

ok baru-baru ni (xla baru mana pun tp nak gak share ngan korang! sharing is awesome okeyyy)

aku nak ke kenduri kahwin anak kpd sepupu mak kat Bangi..so dr Shah Alam gerak berkumpul kat wangsa maju dulu rumah pakcik aku (abg mak) so on the way lalu sini kami singgah..

al maklum la keluar awal pagi, so rayau dlu..oh dgn aku sememangnya sempat belaka! hahahahahaha nk jd mcm Cik Kaki Ku Suka Berjalan gak la ;p


Taman Tasik Perdana ni terletak di tgh2 Bandar Kuala Lumpur..ala..sebelah tugu negara tu..pernah smpai?aku dlu kecik2 dh selalu dtg abah bawak..lepas pindah Perak, ni la kali pertama dtg semula ;p

permandangan indah tp xsempat nk snap2 gambar sebab aku driving....xkan nk stop seinci seinci sem,ata nk amik gambar kang ada gak kena hon ;p


Ni adalah memorial Tun Abd Razak..mak aku nak sgt singgah sini dh lama pendam so trun terus snap snap gambar :) fresh sgt pagi2 ke sini! around 9.30 pagi kami dh smpai sini..segar! ramai org jogging2 best!

adik aku mmg xnak kalah! hahahahaha

nasib baik ko baru darjah 5 dan masih belum bersunat..so, akak ko ni xkesah! xkesah! ;p

mak yg selalu nk formal aje ;p

kami! ^_^

oh ni bas kat dlm tu boleh naik utk round-round..

adik sape???? ^_^

kalo dh kecoh tu muka pun sgt kepochi ;p alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa candid!

mahathir, shariffudin and mak ^_^

inilah jadinya kalo kamera xde tripod or stand..dan inilah juga jadinya kalo guna kamera handset sendri tetapi ada hati nk amik gambar semua org hehehehe

KENANGAN!

No comments: