................................

Saturday, October 8, 2011

REUNION

assalamualaikum,

ok rasanya kalian dh tahu kan kami bercinta dr zaman sekolah menengah??? so, kalo dia reunion, aku pun reunion la ;p dah nama pun 1 sekolah ^_^


kejadian adalah setahun lalu..dh pernah story dah kat blog ni just saje je nk tempek lagi..boleh???

suka hati la ;p uwekkk!

aku pergi dinner tanpa make up! selekeh kan?? sedih btl! mula2 nk make up after maghrib..pastu temperature kereta naik! panas..so mood make up hilang..trus selekeh!

kami budak nakal..ya mmg nakal!

hubby sy yg buat rambut massive! konon2 comel la tp mmg comel di hatiku :) kat org lain..ada aku kesah? hehehee

tema adalah merah...hitam..putih..tetibe aku bantai cokelat! hahahahhahaha dan sm spt di ats! ada aku kesah??

hehehehe ^_^ sila jgn kata apa2~

'sy bakal imam awak! cepat rapatkan saf' hehehehehe

apa ntah dia tenung tu..cari jerawat i kot ;p

come to me bebeh! oyEah!


ada red carpet! baju ni mak aku buat sendiri! sweet bukan?? mengekalkan ciri2 muslimah ^_^


bukti reunion ni dh lama adalah kerna sahabat2 ats ni dh kawen n beranak pinak!
budak kelas aku dulu..pengurusan makanan..ommi, fana, eyka, aku n naein! *fana and naein dh kawen dan juga sdg mengandung dh...see..lama dh reunion ni hehehehehe


Budak kelas Luqman, penyamanan dan penyejukan :)


ok tu je nk story!

sign off~

No comments: