................................

Friday, October 28, 2011

Wed Preparation : DOOR GIFT

salam,

dah Jumaat! sila senyum sampai telinga koyak*over! hehehe

ok ok sekarang aku sedang busy...busy membuat, membungkus, menjadi driver, pemberi idea tersohor, busy merimaskan mak hahahaha

yeay vip gift dh sampai! suka suka suka!

persiapan perkahwinan in progress cuma adeiiii maklumlah semua benda nak d.i.y (buat sendiri) so, agak banyak menimbun2 kerja harus di lakukan...tarik nafasssssssssssssssssss fuh! mmg byk kowt!

tapi sememangnya aku sempat mencuri tulang di kala emak abah keluar menjemput org ;p dan di kala emak keluar membeli barang ;p aku pun zasssssssss amik laptop terus online update blog kesayangan...nak juga share dgn uols apa perkembangan penguncupan aku terkini kan?kn?

perghhhh retis sgt! meluat! ^_^

jadi, perkembangan plg terkini, aku sedang bertungkus lumus membungkus cenderamata buat kalian!gunting, bungkus, gam, susun..haaaaaaa dh dekat nk siap dh 500 bungkus...


ada lagi xsiap..antaranya VIP GIFT xbungkus lagi..utk kwn2 jauh, sedara mara handal, utk uols yg dtg dr jauh akan aku bg special gift...tapi kena jumpa aku dlm bilik pengantin, kalo aku xnmpak mcm mne nk bg..mak aku xkenal ;p kannnnnn

kena settle awal2 sebab kalo dh setel leh letak tepi dan uruskan hal2 lain..selagi xsettle door gift ni, bersepah sepah rumah...penuh dgn kertas2 guntingan, barang2...mcm kapal karam!

so, utk hari ni nk habiskan..mampukah????erghhhh :p

gud luck Marina go! go! go!

p/s : jom la mai kuala kangsar :)

sign off~

No comments: