................................

Sunday, October 2, 2011

7 minggu have to go 'ats pelamin' ^_^

salam,

bangun, solat, gi kerja, solat, makan, tdo..kejap je masa berlalu...kan??? 7 minggu je lagi utk HARI BESAR KAMI....

yela kang aku kata pejam celik pejam celik cepat masa berlalu kang ada plak bg pelempang dush! mmg la cepat kalo ko pejam2 celik kan ^_^ cer ko bangun, tdo, makan, solat, shopping, berak, solat, makan, solat, minum, g riadah....ha cepat x???? x hado!

kad kahwin dh setiap now take time tgu signal hijau baru edar...tgn mengigil pgang kad kawen BULEH???

ok serious! aku cuak! ;p jgn gelak! korang pun akan rasa gak nti..mmg hepi tapi xnafi sebak dan rasa 'some' feelings yg aku xtahu nk terangkan kat sini sebab korg kena lalui sendri..serabut pun ada...

yela pikir kerja aku kat Shah Alam, bakal suami kat Perak..fuh!!!!!!!!!!!!!!! ni bab plg serabut dlm buku 'MARINALUQMAN dah nk kahwin??' ok2 buku ni xde dlm pasaran cuma ada dlm kepala otak aku je....

bab 67 di mana,penulis menceritakan bagaimana marina sedang serabut fikir penempatan hala tuju selepas akad nikah...marina mahu meneruskan karier namun dia kena memikirkan keselesaan semua pihak..mampukah beliau? nantikan keluaran buku ini ;p


hahahahahhahaha

so selain berdoa dan mengaji, lagu ni juga mengembalikan semangat aku....doakan kami ye sayang2 sekalian muahhhxxx!

nti aku buat jemputan secara berjemaah kat cni erk utk silent readers and all my followers! :)

'Setiap hari ku mohon..Agar Kau sentiasa...Memberiku ketenangan...Dalam hati kekuatan...Menempuhi segala....Dugaan yang mencabar ini....BERKATILAH....ku perlu rahmat dariMu'

2 comments:

hakamah hamyadi said...

hehehe...gudluck marina...aku tunggu buku keluaran ko 2..hahaha

BABYBOO said...

hahahahah! ummu! ko jgn tgu buku aku wehhhhhhhhhhhhhh segala serabut serabai bai bai ;p