................................

Monday, May 24, 2010

Aku peminat Kau kak Mariah! ^_^


Salam..

Ohh..ohh aku ada pernah cerita ke kat korang setelah hampir 3tahun aku berblogging, pernah x aku cte kat uols aku suka dengar lagu sape? ada? ada?

ha..tak kan lah ada kan..sah2 xde!


so toda
y meh nak bisik nak pecah tembelang...hehehe actually aku adalah peminat pendengar suara merdu kak Mariah Carey!

ha..sama x? sama x? kalo sama cepat2 sep! give me 5! kalo xsama..bye2! <---ni antara tjuk lagu kakMariah gak adik2 ye :)

aku minat Kakak makcik ni bukan apa..suara dia perghhhhhhleleh..dia baru nk kata "aaaaaaaaaaaaaaaaa" dh sedap..

cuba korang n
yanyi "aaaaaaaaaaaaaa" try test tgk...mahu kena hempuk ngn org sebelah sebab memekak je.

Lagi satu kakak Mariah ni lawa hehehe plg suka lips n rambut dia
yg blow-blow tu ohh ikal amat!--> rambut aku pun blow2 ala2 dia gak :)

pssssssssssssttt dia juga amat HOT okeh!



b
yk lagu dia yg aku jatuh cinta...plg like My All la by Mariah carey..lain2 pun aku like! but actually suara dia kot aku suka sebab dia nyanyi pape pun sedap je aku dengar..

even dia semakin berusia..dia tetap HOT di hatiku! ouch~


No comments: