................................

Sunday, May 30, 2010

Pertama Kali Ku Merasakannya

"B...abg teringin nak rasa masakan b..bile b nak masakkan utk abg?"

hahaha wishing tu..terasa nak sgt rasakannya..

Teramatlah teringinnye aku nk rasa masakan Baby..
setelah sekian lama bercinta,
5Tahun, 10Bulan, 3Minggu, 1Hari
..barulah aku dapat makan masakan Baby ni...
NASI GORENG KAMPUNG PAYA LUBUK MERBAU

Ok, inilah dia masakan yang pertama kali Baby masakkan untuk aku setelah dipujuk rayu huahuahua!
Aku dapat masakan istimewa ni semalam...hari ngedate kitorang berjimba-jimbon ke Ipoh..so dibungkusnye elok2, rapi and kemas untuk aku (^_^)

'kak..nasi goreng sekilo..bungkus elok, nanti tumpah pulak..kempunan dah ni' :p
dengan tangan terbuka aku menerima masakannya..sangat indah..sangat teruja nak makan..tetibe perut time tu ngade-ngade lapo nghehehe :p
dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...
aku menyuap kali pertam..WAH!!!sukenye!!hahaha
keterujaan dalam hati xde sape yang nampak hehe..seronok sangat dapat rasa..at least tau la 'baby pandai masak' kahkahkah al-maklumlah...dah kawin nanti (doa2kan!) dia kena masak selalu hehe :p

dan akhirnya kami mengecapi kebahagiaan bersama nasi goreng tersebut..so kepada pasangan-pasangan bercinta di luar sana, masak la sesekali kan bg kat teman lelakistimewa makan...

ha tapi tu la, masakkan nasi goreng je..jangan masak lebih2 like udang galah masak lomak ke kan..nanti kawin dah biase makan hahaha :p

p/s: Sedikit kritikan membina untuk Baby----->
"masakan B ok..rasa pun ok..garam secukup rasa..ikan bilis tak liat..cara bungkus ok..cuma 1 je abang terkilan...B bungkus sikit bebenor hahahaha (nama pun nak rasa, sikit2 dah la kan b?)haha TQ!!!!" (^_^)

By: BOO

No comments: