................................

Thursday, May 27, 2010

Impian bakal terlaksana ngeh3


KONTES AKU . MUNCUNG & GEDIK !

aku join last minit tu pun aku berani join cuz terbaca entry misya ni yg kata semalam kontes di buka until 12 tgh mlm esok..means 12 mlm ni la kan kan?

so, aku ON jela andai aku tersilap baca uwaaaaaaaaaaaaaaa PUNAH HARAPANKU owh~


nk tahu knp aku nk sgt join this kontes?

SEBAB!!!!!!!!!!!!!!

hadiahnya adalah impianku~kegilaanku~ mana tau leh jadik kenyataan ke kan kan kanssssss

tang mana impian bakal jadi kenyataan? tang sni! KLIK kan b4 aku ada buat entry yg aku nk inner tones colours ni alih2 aku rayau kan sesawang sosial ni jumpa this blog! NICE! amat tertarik pd kontes beliau hehehe

inilah muka penganjur hehehehe cute ^_^ kelihatan bersinar di situ ye kwn2 hehe

klik gambar utk ke blog beliau :O



syarat penyertaan :
  1. menjadi followes tegar missyaniabdullah.blogspot.com
  2. mesti pix single...capel² direject sama skali..* combine xpe kan kan kan hehehehe
  3. dalam pix tu mesti muncungkan mulut..hehehe...xkisahla cam ner pun ..nak herotkan mulut pun boleh haih...( trend budak2 skung muncung mulut bila bergamba ..kemain lagi)* owh kreativiti msing2 ~ ^_^
  4. anda perlu komen kenapa anda suka pic itu oke* baiklah :)
  5. korang kena letakkan pic korang yng kiut miut ( mulut muncung oke ) dalam blog korang then sertakan skali ngan link belog missyani ni oke..
  6. korang kena copy gamba kontes ni & letakkan pic kontes ni di side bar belog korang
  7. sekiranya korang berminat korang leh komen di bawah entry ini oke..no need to komen kat shoutbox..susah...letakkan skali url belog korang..
  8. kontes ini bermula 13/05/2010 until 26/05/2010.
  9. terbuka kepada semua

Knp aku suka this pictures ?

1- sebab nampak mcm mak Datin pkai spek besor gabak hahahaha this time ms ngedate ngn my boo owh~ ingt lg kenangan itu

2- sebab aku jarang memuncungkan muncungku yg xsantek ni so ble ada kontes mcm ni wow! awesome! so klik klik klik n JOIN!

3- pictures ni di ambil sempena hari penting itu :) besday my toooooooooottttttttt hehehe so, HARI PENTING ITU okeh :P

4- i suka this pic krn jeng3!!!!!!!!!!!!! jelas ternyata nampak muncung i yg pjg blh sangkut hanger hehe


hadiah² : 2 helai inner two tone oke



DOAKAN AKU

No comments: