................................

Wednesday, May 5, 2010

weeeeeeeeeeee~ :)

Salam... hey hey hey ...
pengumuman2 siapa
yg senyum menawan bilang aku, aku yg sedang mereng!!!!!!!!!!!!

hua3 mari main tampar2 idung meh~

actually, aku nak ajak korang join contest! mari2 mari~ CONTEST Senyuman paling menawan anjuran blog chentazetty yg owez CooL jek memanjang :P.. aku join? menawankah? kah kah kah

kalau uols nak join, sila klik ---> SINI

ok hadiah adalah lumayan ! amat! memandai je aku, mati aku kena lepuk ngn si zetty tu xpasal2 muahahahahaha

bAK KAta zetty, syarat2nya ialah :

1:contest nie terbuka tuk semua peringkat umur.

2:1 gambar je( GAMBAR ANDA)...sape masukkan lebih2 otomatik akan di rejek oleh ai...*hahhahahha gelak jaat*

3:gambar mestilah senyum yang memang ikhlas.....senyum lebar 2 da max... =)

4:gambar BERSEORANGAN..... (kalau atok nenek nk join tgu next contest k)

5:mestilah menjadi follower miss chentazetty

6:sediakan entri khas contest ini dalam blog u all n link kan kepada ai...

7:senangkan????? jgn lupe tag kan kawan2 anda minimum 4org... (kalau follower anda xramai boleh di maapkan..) make sure org anda tag 2 tau bahawa dia telah di tag kalau xnk kena saman.. (jgn woo skng semua stok saman2 je) xpayah u alls nak peningkan kepala....syarat2 senang je.... tunggu ape lagi...

tarikh penyertaan tutup pada...jeng jeng jeng..... 20 mei 2010..


ha! gambar aku pertaruhkan ialah jeng3! ni haaaaaaaa....

menawan ker??? amat! <--konfiden siot!! muahahahahahaha angguk kn aje okeh :P

Knp aku senyum?


Kerana aku bahagia :) weeeeeeeeeeeee sen
yum melebar..

gambar di ats ni sen
yum melebar sbb tgh kuar ngedate ngn my boo sanggup kooooooooo aku dtg dr penang jumpa dia kat sri kembangan hehehehe bahagia harus lah kn :P


sila tempek kn sticy PIC ni yek yek yek..dia sgt menawan okeh :p <----RASUAH? OH X! HEHEHE

mahu tag semua yg singgah sini dengan ucapan PADAN MUKA KORANG
hahahahahaha

3 comments:

Azalya Razak said...

nk masuk contest itu juga :P

fndrocka said...

penuh denga konfiden diri kau senyum yaa...

BABYBOO said...

kah3 harus yakin ye kwn2 :P