................................

Sunday, May 23, 2010

Angau la pulok!


Salam uols...

treng3 teng! semalam aku tgk AF asik nk tgk muka Shahir je..BULEH? hahahaha

Shahir adalah juara akademi fantasia musim ke 8! clap! clap! clap! tahniah di ucapkan buat Shahir :)

ramai dah agk dh dia menang sebab siap AF MASUK lagi tu..dh dekat nk final plak tu..layak2!

dia punya suara sedap..rupa hensem..jg adab..berpelajaran..mmg pakej la..kte kat Malaysia ni bukan cari bakat je, pelajaran kne mau ada beb! baru pakej!

so, Shahir the best! moga berjaya dlm kariermu!



phewit! lawa kete! hahahaha dia dpt peugeot ye kwn2 beserta wang tunai Rm200k!

wow! mmg tuah dia la ni..apa2 pun tahniah again!


so, mlm td aku angau kat dia hahaha asik nyanyi lagu dia je tp korus jela kowt! hehehe

jom kte tgk vdeo klip mamat nih~lagu dia agk sedih huhuhuhu

but i like!!!!!!!!!!!!!!

ada sesiapa teringat ex GF? ex BF ble dgr lagu ni?

oh naseb aku xpnah ada ex ex hahahaha





Sedap kan kan hensem kan kan :P

ok..dh tau npe aku angau?

peace! ^_^

baby

2 comments:

Leya said...

Arghhh shahirrrr!boley giler tau!

BABYBOO said...

eh2 sabar leya..xmo gila dear :P