................................

Tuesday, March 10, 2009

award winning advertisement exhibition = ADWAVE


para sponsor~


aku gi ADWAVE ni ngan minah-minah ni huhuhu


ni lah Vick Teoh Malaysia Idol tu..



Ni goodie bag yang kami dpt~sponsor sebanyak RM1.5juta


AWAKENING MINDS tema tahun ni..


ni JAZZ BAND yg memeriahkan lagi majlis...best woooooooo~


Muka aku yang terkejut...macam cekodok basi wehhh..



semangat nyanyi2...terhibur..



gaya aku yg mcm ketam senget hahaha



tarian landai turut menghiburkan


tarian singa


makanan free~aku suka..

korang nampak ape kat atas ni? ^ huoooooooooo ni lah projek ADWAVE yang di handle oleh final year mascom student (senior aku) . So, bertempat di DTSP ( Dewan Tunku Syed Putra, USM) pada sabtu lalu, 7 march > kami pun dijemput beramai-ramai untuk memeriahkan lagi majlis.So, aku wajid pergi hahahaha bersama rakanku..

Kami datang awal around jam 9.15pagi sebab menurut pamplet n banner yg di tampal, majlis start pkul9pagi tp biasa lah tunggu VIP n lain2, start area 10 suku. Di sebabkan kami awal, kami diberi freebies ang breakfast huoooooooooo~

Memang happening sangat ADWAVE ni that's why aku suka pergi n paling syok ada artis n mcm2 performance.Makan pun free~hehehe memang sangat serunuk lah kan..kan..

Disebabkan aku ni suka bergambar, so macam2 gambar aku tangkap untuk tatapan u all semua ngehngeh..disebabkan internet kat USM ni agk lembab susu ayam, aku telah menyusahkan boo tersayang untuk tlg uploadkan pic-pic ni hehehehe
(credit to him--> mmmuuuaahhhhh!)


Ha..tetamu jemputan kami haritu ramai tapi yg korang maybe kenal ialah Vick Teoh-Malaysia idol-->>tempek ckit pic dia ala kadar hahaha Pastu kami dihiburkan dengan pelbagai persembahan..

section paling aku suka as usual ialah LUCKY DRAW hadiah agak mewah nilainya tapi aku xpnah pon menang lucky draw ni--> lain kali aku nk pakai baju yg ada tulis 'today is my lucky day tu la' huhuhu

cakap banyak pon xguna, so korang tatap lah pic aku tangkap nih untuk tontonan umum..

BY:BABY

No comments: