................................

Wednesday, March 25, 2009

job interview

sedih....

ni lah muka aku yang nyesal tuh..

hohoho nak nangis nya!!!!!!!!!! knp? sebab tadi aku kena interview kira macam job interview ar untuk subjek LSP 403 aku...apa feel aku? oh rasa nak mati jap2 tu juga rupanya gi interview ni..mana tak nya, berdebar dup..dap...dup..dap...even english lecturer aku sendiri yang interview aku, aku rasa macam real wehh..aku rasa macam nak terkangkang kat situ juga sebab nervous wowowowowo macam tu agaknya feel kak dayana waktu interview hari tu..macam tu agaknya feel boo gi interview and coming soon boo akan gi interview for the next position kat IPOH. Hope Boo boleh buat chayork!!!!!!!!!!
Tadi keluar je dari bilik Miss Ajuntha tu, aku rasa nyesal sgt tak jawab baik-baik maybe sgt nervous and tak yakin pun ada tadi tu. maklum lah tak pernah pun gi interview b4 this, yang biasa-biasa ada lah. Yang semangat2 macam tadi tu, 1st time aku buat. Rasa jantungku berhenti 5 minit bila dia tanya " u want ask me queation?" aku macam kelu..kaku..nak tanya apa kat dia..maybe aku tak ready kot waktu tuh..woooooooooo rasa nyesal menghantui wehh tapi xpe, nti real interview at least aku dah tahu nak kne wat pe, ckp pe, ready ape kn..kn..kn..wish me luck wokehh..

p/s : aku exam 13,14,22 and 27 April nih..start praktikal 11 mei..macam mana nih.....TAKUTNYA!

MOOD STUDY : LIAT-LIAT

BY:BABYBOO

No comments: