................................

Monday, March 9, 2009

STRESS kembaLi

Muka aku tgh serabut byk Pk

Sekarang aku tengah berada dalam satu situasi yang sangat stress di mana keje aku semakin berlambak hak..gajah pon xmacam aku okehh..keje byk, presentation ada lagi padahal dah nak masuk ke minggu study week dah. sem ni even sem pendek tapi aku rasa pendek akal nak kejar sumenyaa.Class aku hari-hari sampai petang.Keluar pagi, ptg dekat nak senja baru balik.Malam dah kepenatan, asgmnt tangguh2 jadi banyak. Pastu dah la aku dirasuk satu simptom kuat tido.yela penat, so bila tido tak sedar diri lah jadinya..


Tak lama lagi aku study week.Ingat nak balik rumah jumpa mak..abah..adik2 dan boo..aku sangat rindu mereka..lpas study week berperang plak EXAM.Pastu habis exam aku berperang lagi lor PRAKTIKAL ha yang ni sangat resah+gelisah okehh..aku sangat malas nak praktikal dah la 2 bulan. Mati terkangkang lah aku jadi orang asing kat BERITA HARIAN tuh..hope Allah permudahkan segala urusan aku..

p/s: Dah la xde transport..sesiapa tahu tambang putra & LRT dr wangsa maju ke bangsar sila gtau aku..aku nk count tambang sepanjang LI..

MOOD STRESS : ON

BY:BABY

No comments: